Proiectul „Constanța City Walking Guide” în cifre
Mâine vom prezenta în cadrul „Seminarului de formare continuă a ghizilor de turism din România” proiectul nostru, „Constanța City Walking Guide„, care după 4 ani de muncă a reușit să adune cifre interesante:
- Print: 5000 ghiduri turistice “Constanta City Walking Guide” distribuite;
- Social media: 11.000 de persoane abonate la pe pagina facebook Constanta City Walking Guide.
- Fotografie: 7000 de fotografii cu zona de litoral publicate online;
- Online: 20.000 vizitatori unici/lună, care urmăresc 60.000 de pagini pe portalul Ghidul Litoralului – www.merglamare.ro în lunile de sezon;
- Aplicație mobile: 6500 de ascultări/lună generate pe aplicația https://izi.travel/en/f512-constanta-old-town/en;
- Blog: 500 articole de promovare publicate pe blogurile merglamare.ro/blog și www.jurnaldenavetist.ro;
- Print: 1000 hărți și vederi ale centrului istoric distribuite gratuit;
- Machetare: 25 materiale de promovare pentru litoralul românesc;
- Emisiuni radio & TV: 12 emisuni prin care am promovat proiecte legate de litoralul românesc;
- Promovare evenimente: peste 25 de evenimente promovate gratuit;
- Google: prima poziție pentru portalul merglamare.ro pentru returnări la căutări de genul: evenimente litoral, plaje Mamaia, etc.
- Expoziții: 3 expoziții de fotografie dedicate promovării litoralului în țară și străinătate.
Satisfacții:
- 2016- Premiul III categoria Best Destination Facebook Fan Page pentru – eTravel Awards (http://2016.etravelconference.ro/cat-destination-facebook-fanpage.php)
- 2016 – Premiul III categoria Special Projects pentru (Ghidul Litoralului)– eTravel Awards (http://2016.etravelconference.ro/cat-destination-facebook-fanpage.php)
- 2015 – Premiul I la concursul foto organizat de Alianța Franceză cu tema “Les métiers de la mer”
- 2014 inclus în topul celor mai viralizate subiecte din online (http://refresh.ro/2014/12/stiri-virale-61/)
O să le povestim ghizilor din toată țara cum la Constanța o inițiativă privată 100% a reușit în 4 ani să creeze un instrument de promovare pe mai multe paliere (print, online, aplicații, social media) care funcționează foarte bine și reușește să ofere informații de care turiștii au nevoie atât înainte de a ajunge în vacanță cât și pe parcursul acesteia. Ne vedem mâine, începând cu ora 10.