Bătălia brandurilor la NEVERSEA 2018

Despre NEVERSEA poți să vorbești în cunoştințã de cauzã doar dacă ai călcat pe nisipul de pe plajă, pentru a vedea cu ochii tăi ce înseamnă o organizare perfectă, pentru un eveniment impresionant. Și vorbesc aici de absolut toate amănuntele (începând cu punctele de informare şi terminând cu toaletele), care au fost luate în calcul pentru ca cei peste 200.000 de participanți, care au trecut în cele 4 zile pe plaja NEVERSEA, să se simtă excelent.

Pentru că atmosfera din jurul scenelor și, mai ales showurile, sunt greu de descris în cuvinte, o să vorbim astăzi despre ceea ce a însemnat „orășelul” NEVERSEA, construit pe plaja din Constanța cu ajutorul unor branduri importante. După o primă tură pe plajă, nu aveai cum să nu observi că bătălia cea mare la nivel de imagine se dădea între Kaufland și Raiffeisen Bank. Nu mică ne-a fost mirarea ca mai apoi să-i găsim în capul listei de sponsori ai festivalului. Este de remarcat că doar un singur brand constănțean a fost vizibil în cel mai mare eveniment de pe litoral: Exclusiv Auto.

Este greu de spus cine a învins la final în bătălia de imagine însă este clar că pentru toți sponsorii NEVERSEA a fost un „război” extrem de dificil în care arma principală a fost CREATIVITATEA!Kaufland a intrat în competiția brandurilor folosindu-se de două atuuri: suprafața mare de expunere și alegerea pozițiilor dominante. Principala idee se pare că a fost apariția cât mai vizibilă a logoului Kaufland, la dimensiuni  cât mai mari și în locuri foarte vizibile.  Pentru expunerea logoului au fost alese zone intens traficate și chiar a fost creat un pol de interes în jurul scenei, cu cea mai bunã expunere la mare. La capitolul creativitate, echipa Kaufland a mizat pe un tobogan gonflabil de mari dimensiuni, care a reușit să atragă foarte mult atenția asupra brandului. Nelipsitele tatuaje au facut și ele parte din arsenalul de imagine utilizat în această bătălie.

Elementul cu cel mai mare impact a fost momentul artistic susținut dintr-un balon cu heliu de mari dimensiuni care se plimba deasupra spectatorilor. La polul opus, cel mai slab și costisitor element l-a constituit o literă „K” din lemn de mărime impresionantî, fără o utilitate practică și care nu ducea cu gândul la logoul brandului. Raiffeisen Bank a încercat un mix între suprafețe mari acoperite cu elementele brandului, situate în zone de relaxare, și creativitate pe segmentul de implicare a festivaliștilor în activități interesante. Vizibilitatea a fost deosebită, ajutată foarte mult de culoarea galben care se distingea foarte bine în contextul micului orăşel. Ideile interesante s-au îmbinat perfect în zona galbenă, fiind focusate pe tema Yellow Harbour. De aici a fost construită o întreagă poveste cu plajă, bărci, zone de surf virtual și chiar o epavă de mari dimensiuni. Arca Distracției, dispusă în apropierea unei scene importante, a fost mereu plină, aici fiind locul în care se ofereau premii. Un alt element deosebit de atractiv pentru cei prezenți a fost telefonul gigant pentru selfie-uri, la care s-a stat la coadã a neîntrerupt. Zmeele de mari dimensiuni au atras atenția din toate colțurile plajei. Un plus de imagine l-au adus chioșcurile de încărcare a brățărilor dar și dulapurile deosebit de practice de păstrare a obiectelor personale.  Aflați în prima linie de sposnori, cei de la Winston au mizat pe sloganul „Minute de libertate” și au conceput o zonă interesantă dominată de un leagăn la mare înălțime. Orange, alături de partenerul Samsung, a ales să îmbine tehnologia cu relaxarea și fotografia. Astfel, în cortul principal au gândit un spațiu interactiv cu multă tehnologie. Nu au lipsit nici zonele VR și nici tatuajele deosebit de atractive. Zona de relaxare oferea multe posturi pentru încărcarea telefoanelor mobile, iar pe suprafața exterioarã a cortului existau proiecții interactive. În zona foto, conceputã cu leagăne și flori, se puteau face fotografii cu telefonul Samsung care apoi erau transmise la o adresă de email. Balonul cu aer cald Orange a fost și el un vector de imagine extrem de bun și împreună cu baloanele aruncate în pauze peste spectatori au adus un plus de imagine pentru brand.  Coca Cola a realizat o zonă destul de simplistă, cu o sticlă pe care se puteau lăsa mesaje cu markerul, o zonă VR și un stand de fotografii nu foarte adecvat la profilul vizitatorilor. Blue Air a atras privirea datorită poziționării foarte bune și cozilor permanente la standul de tatuaje în perioada Happy Hour. Tot aici cei care foloseau #heyblueair la fotografiile postate pe instagram puteau să le ridice printate de la echipa Blue Air. O să vă lăsăm în continuare să observați și alte branduri care au încercat să iasă în evidență pe plaja NEVERSEA și vă așteptăm în episodul în care o să vorbim despre atmosfera din jurul scenelor

One thought on “Bătălia brandurilor la NEVERSEA 2018

  1. […] Activări interesante din partea brandurilor, dar despre asta a povestit mai detaliat Adrian aici.  Mi-a plăcut scena principală. Parcă era ceva din Starcraft. […]

Lasă un răspuns

Nume
Email
Site web

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.