MIELE, brandul de electrocasnice care a deschis o nouă filă în istoria Centrului Vechi din Constanța

Transformările din zona veche a orașului Constanța au început să atragă an de an tot mai mulți localnici și turiști pe străzile care-și pierduseră strălucirea de altădată. Dacă în urmă cu 100 de ani strada Carol, actualul bulevard Tomis, era cea mai populară arteră comercială a orașului, în anii de după revoluție casele din zonă s-au degradat iar interesul  pentru plimbări în zonă a scăzut aproape total. Reabilitările din 2013 au reușit să transforme centrul vechi încet, încet, iar strada goală de altădată să devinã neîncăpătoare, de la Lupoaică până în Piața Ovidiu.

Terasele și restaurantele deschise la parterul caselor destul de șubrezite au început să atragă din ce în ce mai mulți clienți și, deși încă timid, câteva case din „peninsulã” au fost renovate, recãpãtându-şi strălucirea de altădată.  Chiar dacă în primã fază restaurantele au fost cele care au acaparat întreaga stradă, ulterior au început să apară, ca în orice oraș turistic din Europa, câteva hoteluri boutique dar și magazine cu creații vestimentare. Și totuși, până anul trecut niciun brand important nu a avut curajul să deschidă un showroom pe vechea stradă comercială a orașului. Dar iată că, după renovarea casei Zambaccian, una dintre cele mai frumoase clădiri art nouveau din Constanța (aflată la intersecția străzilor Tomis și Sulmona), compania Miele a decis deschiderea (în anul 2017) unui magazin de prezentare, la parterul clădirii. Miele Point Constanța este primul showroom propriu, din afara capitalei, al companiei numărul 1 în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, și a înregistrat în primul an de la deschidere o cifră de afaceri în valoare de 250.000 €, demonstrând astfel potențialul zonei în bătălia cu marile centre comerciale.  Cu o investiție de 120.000 de euro, magazinul de la malul mării este cel de-al treilea din rețeaua Miele România. Cu o suprafață de 70 de metri pătrați, Miele Point este amplasat în centrul istoric al Constanței, pe Strada Sulmona 13-15 și le oferă clienților posibilitatea unică Miele de a testa orice echipament din portofoliu: electrocasnice încorporabile (maşini de spălat vase, cuptoare, plite şi hote), frigidere, maşini de spălat rufe, aspiratoare, sisteme de călcat sau espressoare freestanding.

Cu ocazia sărbătoririi unui an de la deschiderea magazinului, am aflat de la reprezentanții companiei că cele mai căutate articole în zona de sud-est a țării au fost noile produse din zona de cooking, dar și echipamentele pentru curățenie și spălare a hainelor . Clienții Miele Constanța au achiziționat cu preponderență aspiratoare, mașini de spălat rufe și uscătoare. În ceea ce privește cea mai mare comandă, aceasta a fost în valoare de 25.000 de euro și a constat în echiparea completă a unei bucătării.

Sărbătorim un an de la deschiderea primului nostru showroom propriu din afara Bucureștiului și putem spune că este un pariu câștigat. Alegerea Constanței s-a bazat pe faptul că zona metropolitană Constanța este una dintre cele mai importante din România, iar potențialul pe care l-am luat în calcul, în special cel turistic, s-a transformat în succes. Faptul că oricine este interesat de echipamentele Miele poate veni în magazin pentru a le testa reprezintă un argument puternic pe o piață premium unde orice detaliu este important”, spune Loredana Butnaru, directorul general Miele România. Cred cã ştiți deja cã Miele este cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium, precum aparatură de gătit, de coacere și de gătit cu aburi, produse de refrigerare, aparate de cafea, mașini de spălat vase și produse de îngrijire pentru haine și pardoseli. Acestei linii de produse i se adaugă mașinile de spălat vase, mașinile de spălat rufe și uscătoarele pentru uz comercial, precum și aparatura de spălare-dezinfectare și sterilizare a instrumentelor destinate utilizării în activitățile medicale și de laborator (Miele Professional).

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2016/17 a crescut la aproximativ 3,93 miliarde de euro, cu 70% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 19.500 de persoane, cu 10.900 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh / Westphalia, Germania. La evenimentul care a marcat un an de la deschiderea magazinului din Constanța, cei prezenți au participat la un cooking show live susținut de Chef Adi Hădean,  folosind echipamentele Miele. Binomul artă – tehnologie a funcționat perfect, totul traducându-se într-o savoare desăvârșită. Chef Adrian Hădean a mărturist că este un fan al produselor Miele și că în bucătăria personală se bucură de fiabilitatea echipamentelor germane. Articolele Miele se pot testa la showroom-ul din Constanța sau se pot comanda direct online la adresa www.miele.roNu ne rămâne decât să ne dorim ca tot mai multe branduri importante din diverse sectoare să aleagă zona peninsulară a orașului Constanța ajutând astfel la dezvoltarea echilibrată din punct de vedere comercial a unui pol de atracție turistică

Lasă un răspuns

Nume
Email
Site web

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.