Cerere în căsătorie – la malul mării

Am primit această frumoasă poveste de dragoste de la malul mării, pe care vrem să o împărtășim integral cu voi:

„Impreună de trei ani și un pic, trecuți prin bune și rele. M-am hotărât să fac următorul pas, să mai urc o treaptă în viață, să cer mâna iubitei mele, să-i ofer simbolul dragostei, inelul de logodnă. Nu a fost deloc ușor, a trebuit să mint câteva zile bune, să dau telefoane, să șterg lista de apeluri și email-urile de la rezervările făcute.

Amândoi iubim călătoriile, ne place să luăm lumea la picior, să plecăm în vacanțe, să vedem noi locuri, culturi, oameni. Cu nici o lună în urmă vizitaserăm împreună Roma, unde, probabil în momentul aruncării monedelor în fontana di Trevi se aștepta să scot și inelul, însă acest lucru nu s-a întamplat. Și asta pentru că încă din vară aveam totul în cap, din momentul participării la Aeromania, unde mi s-a aprins beculețul. Așa că nu mi-a fost prea greu să mă gândesc la ce am de făcut pentru momentul cererii.

emi_0846 emi_0855-1

Întorși în țară, ne-am continuat relația noastră minunată, am glumit despre cereri în căsătorie, inele ea neștiind însă că eu, de fapt, duceam lupte grele cu telefoane, programări cât timp ea era la serviciu. După multe căutări am dat comanda de inel și am fost foarte bucuros să-l văd ajuns la timp, cu ajutorul unor oameni extraordinari. După ce m-am văzut cu inelul în mână, am dat alarma, mi-am sunat prietenii, am sunat la aeroportul Tuzla si am pus totul la cale. Cei de la RAS mi-au confirmat că se poate zbura sâmbătă rămânând de stabilitdoar ora, în funcție de starea meteo. Între timp am organizat echipa care urma să scrie textul pe plaja din Eforie și am pus la punct traseul aerian.

Ajutorul cel mai important a venit din partea verișoarei mele care, împreună cu soțul ei, au reușit să creeze o poveste credibilă. Planul zilei de sâmbătă era de a face câteva fotografii verișoarei și soțului, după care urma să mergem în Bulgaria pentru masa de prânz. Ca totul să pară natural, prima oprire am facut-o în Techirghiol, pentru câteva fotografii. În mașină am început să vorbim despre avioane, călătorii, iar în apropierea aeroportului Tuzla am venit cu ideea de a face câteva fotografii în hangar, cu avioane și elicoptere, beneficiind de ajutorul unui prieten care era de serviciu în acea zi. Prima surpriză a fost când le-am spus că o să facem un zbor cu avionul deoarece eu câștigasem un zbor la concursul foto Aeromania. Bun! A crezut, totul curgea conform planului! Am urcat în avion, cu un pilot de nota 20 (Marius Rădulescu), am decolat și brusc ne-am îndrăgostit de litoralul românesc. Eram fascinați, ea mai mult, eu însă eram plin de emoții. Îmi răsunau o mie de întrebari în cap: o să-i placă ideea, o să-i vină inelul, o să-i placă inelul? Știam că va spune DA, nu aveam emotii pentru asta J! Cum timpul trecea repede, ajunseserăm în Mamaia, unde am virat spre mare și ne pregăteam să revenim spre aeroport. Ne am mai distrat puțin cu o primă lecție de zbor a verișoarei mele, în care a făcut doua trei viraje și deja treceam de portul Agigea. Am redus altitudinea la intrarea în Eforie Nord.

emi_0872 emi_0875 emi_0889emi_0903

Cum iubita mea era fascinată de peisaj, pilotul a atenționat-o: ia uite ce scrie oare în dreapta jos? Iar jos scria mare: „Will you marry me | I love you, pui!” S-a prins repede și a început să urle de fericire: Daa! Daa! Fascinată și lipită de geamul avionului, când s-a întors spre mine m-a văzut cu inelul și a mai țipat odată de fericire, tremurând toată și repetând:”Daa! Daa!” Au urmat momente de nedescris, amestecate cu emoții, îmbrătișări și ceva sărutări. În toată această agitație, pilotul ne-a intrebat dacă doream să facem o acrobație. Eu eram concentrat pe evenimentul care doar ce se petrecuse în viața mea și nu prea eram atent, stiu doar că  verișoara mea a fost încântată și a spus: „DA!” Ei, decizia asta nu a fost una prea bună. Când avionul a început să se sucească, să se răsucească, să pice în gol…doamne, mi s-a facut un rău de nedescris. Din hi hi ha ha, am ajuns să spun: “gata, gata ajunge!„J Am avut un gol în stomac și o amețeală de m-au încercat toate transpirațiile până la aterizare. Cert este că am rămas cu fotografiile de la aterizare, în care arăt de parcă eram machiat pentru halloween, alb tot. Jos ne așteptau prietenii, cărora țin să le mulțumesc înca o dată pentru ajutorul lor. Am înțeles că a fost foarte dificil să mențină scrisul “proaspăt”, deoarece literele erau scrise foarte mare, și nisipul se usca. Am ciocnit un pahar de șampanie, am povestit, am râs si ne am bucurat de moment.

Cu siguranță este o poveste pe care nu o să o uităm toată viața și sunt super bucuros că a ieșit așa cum mi-am dorit, datorită ajutorului prietenilor și al RAS Aeroport Tuzla!”

Le urăm din suflet Casă de piatră și le mulțumim pentru generozitatea de a petrece alături de noi acest moment minunat din viața lor.

logo-merglamare

2 thoughts on “Cerere în căsătorie – la malul mării

1. Felicitari, oameni minunati! Viata lunga si frumoasa impreuna!

2. Felicitari, oameni minunati! Viata lunga si frumoasa impreuna!